Seyid Heydər Bayat. ŞEİRLƏR

YALANÇILAR

Uşaqlıqda
Ay əllərimi aldatdı gölməçədə
Cavanlıqda
Sən ürəyimi aldatdın
Həyətdə
İndi baxıram
Yol ayaqlarımı aldadıb
Küçədə


YENƏ DƏ DİLƏK


Çıxmaq üçün endik
Olduğumuz zirvələrdən
Qanadı verdilər sənə
Uçmaq nisgilini mənə
Ayağı verdilər sənə
Çatmaq diləyini mənə
İndi yalvarıram sənə
Ay sən!
Geri qaytar məni,
Olduğum zirvələrə

AMMA QIZ!

Getmişdim alma dərəm
Sarımsaqlar yekəlmişdilər
Bir qız ətəyi dolu sarımsaq
Baxıb dedi: «İstidən saxlar
At ağzına
İsti vurmadan saxlar»
«Amma qız,
Mənim hələ donum açılmayıb»
Qaçıb anasına dedi: «Yazıq! Ana, o oğlan dəlidir»
«Almalar?!
Almalar?! Hardadır?» -
sordum
«Ağaclarını kəsdik, alanı yoxdu» -
dedi
«Üzümlüklər necə?» -
sordum
«Sirkəsiz sarımsaq, bir şeyə yaramaz
Üzümlüklər durur» -
dedi

OĞRU!

Tanrı coşdu
Mən axdım
Varlığın çayı dalğalandı
Tanrı şaxdı
Mən saçdım
Yoxluğun yurdu işıqlandı
Tanrı baxdı
Mən baxdım
Mən alçaqlandım
O ucalandı
Yer-göy
Aralandı
Sonra
Sol cibimidən Həvvanı eşiyə çıxartdım
Tanrı
dedi: «Ay oğru!»
Gözləri buludlandı

DİVAN

Hüseyn Münzəviyə

Heç bilmədim sən şeirsən,
Ya şeir – sən!
Şeir qandır
Sən damar
Sən damarsan
Şeir qan
Dalırsız bir-birinə
Divan olub
Məni divanə edirsiz
Siz!

_______________
Şeirlər müəllifin «ALMA YOLU» kitabından (Tehran, 2008) seçilərək latın qrafikasına çevrilib. Bu kitabın mənə çatmasına yardımçı olmuş şair dostum Həmid Asəfiyə təşəkkürümü bildirirəm – M.M.


0 Şərh

    Haqqımda

    My Photo
    Məsiağa Məhəmmədi
    Tam profilimə bax
    ۞ Yazılardan istifadə
    zamanı müəllif və qaynaq
    mütləq göstərilməlidir.

    Sayğac



    Page Ranking Tool

    Ədəbiyyat saytları

    Azərbaycan ədəbiyyatı

    İzləyicilər